fredag den 12. juli 2013

Hundespil

I dag kortede jeg morgenturen lidt ned, til fordel for at spille bold og "lege" med maden med min hund.

Jeg har 2 hundespil liggende, som jeg får brugt alt for lidt. Så i dag blev de fundet frem fra gemmerne og blev fyldt mer Carlos morgenmad.

Første spil er ret simpelt, her skal Carlo bare bruge snude eller poterne, til at skubbe de små træplader  frem og tilbage for at finde sine godbidder.  

Næste spil er straks mere avanceret, her skal Carlo trække de grønne dutter op med munden, før han kan trække de gule plader ud med poterne, hvor godbidderne ligger i. 
Det tager gerne lidt tid før Carlo regner den ud, men så tager det ellers også fat.


Der findes mange forskellige hundespil i alle mulige afskygninger.
De mest populære er dem fra Nina Ottosen, men det er også de mest dyre (næsten 400.- for et spil).
Men der findes rigtig mange ganske udemærkede kopier til billigere penge. Mine to spil er købt i maxi zoo for hver 150.- 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar