torsdag den 18. juli 2013

Når hunden fælder.

Hos os, er der ikke noget der hedder fæld-sæson. Vi har hundehår over det hele, hele året rundt.
Sidste sommer lånte vi en børste, som virkelig tog fat og i år, må vi hellere få anskaffet os en selv.

Derfor gik turen i dag til maxizoo i Esbjerg. Jeg elsker at handle i den forretning. Jeg finder altid hvad jeg leder efter og personalet er bare så søde og hjælpsomme.
Det der er problemet med maxizoo er, at jeg altid kommer hjem med mere end jeg har brug for. 
I dag var ingen undtagelse (synes dog jeg har begrænset mig).

Jeg skulle egentlig kun have børsten, meeen man kan jo altid bruge et kødben eller to.

Børsten skulle afprøves med det samme da jeg kom hjem. Og man må sige at den virker. Carlo er dog ikke vildt tålmodig endnu, så det blev kun til 5 minutters børstning. Der kunne helt sikkert godt være kommet flere hår af hvis jeg havde brugt mere tid, men nogle gange skal man stoppe mens legen er god :)

Jeg vil helt klart anbefale at børste ude i haven :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar