lørdag den 7. december 2013

Hækle hækle hækle

I onsdags var jeg i hækleklub. Det var første gang at vi var hele 5 kvinder samlet, så det var rigtig hyggeligt.
Hækleklubben er super vigtig for mig, for ellers går hækleriet lidt i stå for mig. Det er så dejligt, at blive inspireret af det de andre laver, men samtidig er det lidt farligt, for lige pludselig er ens egen hækle-liste blevet endnu længere.

Jeg er gået helt i stå mit forsøg på at hækle en poseholder i stofgarn - for jeg synes ikke rigtig resultatet blev pænt. Derfor gik jeg i gang med en brødkurv i stofgarn istedet for.


Jeg er super tilfreds med kurven - som egentlig var tiltænkt som en julegave. Men jeg synes den er så fin, så jeg tror jeg ender med at beholde den selv.
Kurven er hæklet efter en opskrift på denne blog (jeg har hæklet med pind 12).
Den udgave jeg har hæklet, er ca. 5 gange højere, så man kan folde en kant. Der er brugt en hel rulle stofgarn.

Nu er jeg så i gang med at hækle samme kurv i hoooked zpagettigarn, for at teste forskellen på de to garntyper.
Jeg håber jeg kan nå at blive færdig med kurven, så jeg kan skrive om emnet imorgen.
Stay tuned...

Imorgen vises også billeder af en ny lysestage med st masker istedet for hstgm - det ser også ret fedt ud.

GO HÆKLE-WEEKEND!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar