søndag den 16. marts 2014

Sikke en "weekend"

Vi har VIRKELIG haft en produktiv weekend!

Fredag aften gik med at male børneværelse. Vi kunne også liiige nå at se en film.

Lørdag morgen stod jeg op kvart over 7, tog et langt forårsbad - hvor vinterpelsen kom af benene - lavede en god morgenmad og gjorde klar til IKEA-tur - hvor manden og jeg skulle ud og købe ind til det kommende børneværelse. 
Vi kørte kl. 10 og var hjemme - mange kroner fattigere - kl. 17:30
Der var godt læs på vores lille Kia picanto, som var fyldt til bristepunktet med:
Babyseng
Babymadres
4x stræklagen
Rullemadres
Vådliggerlagn
Kommode
Pulsebord
Puslepude
Opbevaringskasser
Håndklæder x4
Bademåtte
Skohylder
Lampe
Og diverse småting som man altid får med hjem :)

Alt kan være i en Picanto

Lørdag aften blev brugt på at samle skohylder og kommode. Eller der vil sige, 21:30 gik vi døde, så kommoden blev ikke færdig samlet - sådan en IKEA-tur suger energien ud af en!

I dag startede manden op på kommodeprojektet igen, mens jeg handlede ind til den kommende uge. Kl. 12 tog Carlo og jeg til agility, mens manden samlede babyseng og kl. 14 gik turen til Ribe hvor der skulle byttes sofa. Hjemme igen kl. 16:30, klar til at rykke rundt og rydde op.

Nu sidder jeg og nyder det sidste af weekenden i vores ny (brugte) sofa, og ser frem til at teste om den er god af hækle i! Godt det er mandag i morgen - det er alt for hårdt at holde weekend :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar