tirsdag den 13. maj 2014

Hakke workshop

Min første hele uges barsel, blev i går skudt i gang med en tur til Århus sammen med ByBrandt.

Vi havde tilmeldt os pescno's hakke-workshop fra 17-20, men kørte allerede fra Esbjerg kl. 10, så vi liiiige kunne nå at shoppe "lidt" inden.

Ud over det obligatoriske kig i gågaden og Bruun's galleri, skulle vi forbi garnforretningen Fandango. De har en masse lækre og total "uundværlige" ting for os hækle- og strikkekvinder.
Jeg kom hjem med:


3 opbevaringstasker i forskellige størrelser. Perfekt til at holde styr på garn og pinde i en større taske.



Dette smarte etui til hæftenåle. Nu behøver jeg ikke rode rundt i min lille kasse, for at finde den nål jeg skal bruge.


Og selvfølgelig en hakkenål!

Kl. 17.00 var det som sagt workshop tid og vi kørte til Yarnfreak hvor workshoppen blev afholdt.
8 kvinder, 8 pinde, en masse af garnrester og alt for mange fristelser i den skønne forretning. 



Mit første hakkeforsøg - med masse af fejl, men hva faen.

       Made by Pescno                                 Mit forsøg på at efterligne

Der blev tabt en del masker i læringsporcessen, men jeg synes vi fik ok styr på det til sidst. Såå, tror baby projekterne bliver lagt på hylden et øjeblik, så jeg komme i gang med at hakke - og blive ved at huske hvordan man gør :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar