mandag den 10. november 2014

Barnedåb

Søndag d. 2. nov - alle helgens dag/aften, blev vores lille stjerne døbt.
Lidt specielt, at få sit barn døbt, en dag hvor man mindes de døde - men også ret smukt, at fejre det ny liv, på netop denne dag. 

Vi havde gjort os mange overvejelser, om hvordan festen skulle afholdes. Normalt (læs inden vi fik børn), går vi ret meget op i, at finde en billig løsning - ofte en løsning, hvor man skal lave lidt selv. Vi ville nok have lejet en festsal, bestilt noget lækkert mad og hentet drikkevarer i Tyskland.
Men denne gang, blev det anderledes. Jeg havde rigeligt at se til, med den hæklede dåbskjole og bordkort der skulle færdiggøres. Så jeg fik overbevist manden om, at vi skulle have en fest, hvor ingen af os skulle røre en finger - uden at vi var finansielt ruineret bagefter.

Mange restauranter blev overvejet. Men i sidste ende, valgte vi Zone Esbjerg (Esbjerg Legeland).
Jeg synes det var en genial ide. Både mad og drikke, lå i en rimelig prisklasse OG vores gæster kunne fornøje sig i legelandet under hele arrangementet!
Jeg ved ikke om det bare er mig - men barnedåbe er jo røv kedelige! Der er hverken taler, sange eller dans og hovedpersonen sover sort set hele arrangementet væk. Så jeg synes det var perfekt, at vores gæster var underholdt - igen uden at vi skulle røre en finger. 

Vi havde en drømme-dag. Lea opførte sig eksemplarisk. Når hun var vågen, charmede hun alle gæster med sit søde baby-smil og når hun ikke gad mere, lagde hun sig til at sove i barnevognen, uden brok - perfekt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar