mandag den 23. juni 2014

Endnu en barselsgave

I sidste uge var mine forældre - de kommende bedsteforældre (til deres første barnebarn) forbi til en kop kaffe. Og nu kunne min mor ikke vente længere!!! Hun har strikket, hæklet og shoppet babytøj og ting siden de fik besked om graviditeten og nu ville hun altså gerne give herlighederne videre.

Vi fik mange skønne ting (bleer, body'er, legetøj, huer, hagesmække og meget mere), både købt og hjemmelavet. Men det mest imponerende, var dette søde sæt hjemmestrik:

Lille cardigan med tilhørende hat.

Jeg synes mønsteret er SÅ fint.


Jeg vidste faktisk ikke min mor kunne strikke - troede "kun" hun kunne hækle, så jeg er ret begejstret for den fine gave.
Nu glæder vi os bare til, at lille-pigen kommer til verden. Forhåbentlig går der ikke mere end 9 dage, men hvem ved - os førstegangsfødende har jo ry for at gå over tid.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar