onsdag den 11. juni 2014

Nyt evighedsprojekt...

... som helst skal tage max. 3 uger, fremfor en evighed.

De fleste af jer husker nok mit første hæklede babytæppe (evighedsprojekt). Jeg er super tilfreds med tæppet, men det er blevet helt kvadratisk, ret tungt, og trevler desværre lidt de steder, hvor jeg bare har bundet knuder som hæftning - dummeslag!!!
Anyways, så bliver tæppet ikke et barnevognstæppe, som jeg i første omgang havde tænkt. Istedet, ligger det og pynter i kravlegården - tip top klar til at der kommer en lille skid og gylper på det.

Så, nu mangler jeg jo et tæppe til barnevognen - og det er netop det jeg er gået igang med.
Denne gang har jeg valgt at kaste mig ud i et granny-stripes mønster og så udelukkende i tøsefarver!!!

6 lækre "pigefarver" i det billigste bomuldsgarn fra Garn Experten i Esbjerg. 

Er blevet ret vild med de Granny-stripes der.

Så langt så godt. 

Tæppet måler 82 cm i breden og skal gerne være 1 meter lang (minimum).
Jeg har næsten brugt alle 6 ruller garn og da tæppet kun måler ca. 30 cm i længden, skal der vist en ny omgang garn til - godt jeg valgte de billige bomuldsgarn :)

Opskriften skal jeg nok ligge ind, så snart jeg kan vise det færdige resultat. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar