tirsdag den 16. september 2014

Om mig

1: Jeg er et produkt af min mor, vi ligner hinanden utrolig meget. Men når jeg står i et køkken, så er jeg en tro kopi af min far... Vanvittig hidsig når noget går galt -  vil helst ikke have hjælp, for det skal gøres på min måde - nogle gange lidt for ambitiøs og altid alt for selvkritisk.

2: Jeg har et ekstremt strukturerings-/planlægningsbehov, men har samtidig ikke evnen til at holde mit hjem ryddeligt.

3: Mine 3 hovedmåltider er altid fornuftige - ALLE snacks der imellem (det værende sig både væske og fast "føde") er næsten altid sukkerholdige. Derfor føler jeg mig super sund, når jeg drikker en pepsi-max.

4: Jeg har giftet mig med verdens dejligste mand - ved godt det er kliche-agtigt, but so be it!

5: Jeg er kedelig fornuftig med min økonomi.

6: Jeg føler mig kriminel bare jeg holder en cigaret - har aldrig røget og kommer heller aldrig til det. 

7: Jeg HADER frugt i mad! Rosiner (kan så diskuteres, om det i det hele taget går under kategorien frugt) skal ikke i boller, ananas skal ikke på pizza og æbler skal aldeles ikke i boller og karry!!!

8: Man har et standpunkt, indtil man tager et nyt - jeg ELSKER banankage :)

9: Jeg tænker for meget over alt - men har samtidig ikke evnen til at tænke før jeg taler. 

10: Jeg er blevet total grebet af det at blogge - ved egentlig ikke hvorfor. Måske jeg bare godt kan lide digital-dagbog konceptet - hvor jeg alligevel ikke fortæller alt!
Jeg bilder desuden mig selv ind, at det ikke betyder noget for mig, hvor mange der følger min blog, eller læser mine indlæg - men gu faen betyder det noget - så håber i vil følge med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar