mandag den 23. september 2013

Berlin

I går kom manden og jeg hjem fra en skøn forlænget weekend i Berlin.

Mine søde kollegaer havde samlet sammen til en Bellevue box, som vi fik i bryllupsgave. Denne box inkluderede 1 overnatning, middag og morgenmad for 2. Der var 60 hoteller at vælge imellem og vi forelskede os straks i muligheden for at komme til Berlin.

Vi fik udvidet vores ophold med en ekstra overnatning og fik dermed 3 rigtig dejlige dage sammen.

Her kommer lidt billeder fra turen, samt hæklerierne fra transportturen i bilen.

"Desværre" kun udsigten fra vore hotel :)




                                                                                                     
                                                                                                   
                                                                  Ja, det regnede - og så er det jo godt paraplyen er opfundet.
     Mindesten - fungerer også ret godt som labyrint. 


Juleforretning i gågaden, her kom man helt i julestemning
                                                       KaDeWe - Europas største shopping magasin

   Berlin-muren, det der er tilbage


Sidste dag i Berlin blev brugt i zoologisk have. Her en lækker brun-bjørn som ligger på ryggen og hygger.


Og til sidst, turens hæklerier:

Lækre varme hjemmefutter, i Golden Retriver venlig farve...

Hjemmeskoene er hæklet efter opskriften HER.
Jeg har undladet kanten med perler, da jeg ikke lige synes det passer til mig :)

Der er hæklet et par mere, men det er en julegave, så den vil jeg ikke vise frem her før efter december.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar