onsdag den 4. september 2013

Picnic

I sidste uge havde manden fødselsdag, og eftersom det var den første fødselsdag som ægtefæller, så skulle det selvfølgelig være noget helt specielt.
Men efter et bryllup er pengene små, så jeg ville finde på noget hyggeligt og romantisk som ikke kostede alt for mange penge.
Min mand er et stort natur-menneske, så det faldt mig hurtigt ind, så vi skulle nyde sen-sommeren med en picnic i det fri.

Jeg havde hele dagen fri og havde planlagt at lave mange små retter, MEN så kom der selvfølgelig en indkaldelse til det første møde i fagforeningen. Dermed måtte jeg skrue ambitionsniveauet ned. Men det gjorde ikke noget, for Leif var ovenud lykkelig for det jeg havde planlagt.

Først skulle der fodres "bambier" i dyre-skoven. Vi havde en halv pakke rugbrød med, men det tog ikke mere end et par minutter for den store han, (den på billedet) at spise det hele.

Jeg måtte holde rugbrødet bag ryggen, så alt ikke var væk på en gang.

 De andre dyr holdt sig sikkert i baggrunden, helt tydeligt hvem der var fører-han.

Herefter cyklede vi ud af dyre-skoven og fandt en lille plet hvor vi kunne nyde vores picnic.

Første ret bestod af tortillas med hvidløgs ost, avokado og laks + et fødselsdagskrus med hvidvin.

Hovedretten var noget så u-kreativt som en pastasalat, hvilket der ikke blev taget billeder af.

 Desserten var Sarah Bernhart kager med en skøn kold Asti til.

Alt i alt, en rigtig dejlig aften i det fri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar