torsdag den 24. oktober 2013

Fødselsdag, deadlines og en lille smule stress.

I dag har jeg 25 års fødselsdag, hvilket jeg er mere end ok med, da jeg som gift kvinde, ikke skal have kanel!
I morges blev jeg vækket med et skønt gavebod og en lækker lækker morgenmad.

Æg, bacon, brunchpølser og hjemmelavede amerikanske pandekager.

Herefter skulle hunden forkæles med en gåtur i Vognsbølparken (han skal jo også have lidt glæde af at jeg har fri i dag).

Carlo er ikke super tilfreds med at sidde stille!

Skønt med SÅ meget plads at løbe på.

Men selvom jeg har fødselsdag og har fri, ja så er jeg faktisk liiiidt stresset.
En ting er, at der skal handles ind til 2 gange fødselsdag, afleveres jobansøgninger og laves en hjemmelavet dessert. Men dernæst er jeg også bagud med et hækleprojekt som skal være færdig på fredag - AKA imorgen.

Stumper og ufærdige stykker som skal ende ud i en stjernebold.

Mangler en halv gul trekant og 4 mørkelilla, samt at bolden selvfølgelig skal fyldes og hækles sammen... Håber jeg når det hele.
Ligger selvfølgelig det færdige resultat ud sammen med opskriften :)

Om ikke andet, så skal dagen i hvert fald nydes og jeg glæder mig meget til at komme ud og spise med maden i aften, samt fejre min dag med veninder og familie i weekenden!

Rigtig god torsdag og dejlig "2 måneder til juleaften" dag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar