tirsdag den 1. oktober 2013

Lutter Løkker

Så fik jeg endelig sat mig ved computeren, for at forhåndsbestille Jeanette Bøgelund Bentzen's nye hæklebog - LUTTER LØKKER.

Bogen indeholder 22 lækre opskrifter med ting og sager til baby- og børneværelset. Jeg har ingen børn endnu, så jeg står ikke lige og skal indrette et børneværelse, men jeg synes Jeanettes hæklerier er super inspirerende og vil gerne "støtte" hende ved at købe bogen. Dernæst håber jeg da, at et børneværelse en dag skal prydes med skønne hæklede sager!




Bogen udkommer i forretningerne sidst i uge 41 (så vidt jeg har forstået), men jeg vil være sikker på at få et eksemplar lige med det samme - og har derfor bestilt bogen via DETTE link. 

Du kan læse meget mere om bogen og hele Jeanettes hæklerejse på: www.lutteridyl.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar