mandag den 28. oktober 2013

Stjernebold - endelig færdig.

Så blev min stjernebold endelig færdig.
Det har været en lang proces, men i dag er den langt om længe klar til at komme til Holland, hvor den forhåbentlig kan glæde en lille ny prinsesse.

Hæklet i farven efter moderens ønske og fyldt med fyld fra en pude i JYSK samt 2 bjælder.

Stjernen er hæklet efter opskriften på bloggen enelefant.blogspot.dk og opskriften finder du HER.

Næste gang jeg hækler sådan en bold, bliver det i 6 forskellige farver, så der ikke er to ens farver ved siden af hinanden. Og så skal jeg også tænke mig lidt mere om, når jeg syr den sammen... Der røg et par masker hist og pist, så bolden er blevet lidt skæv og syningerne er ikke særlig skarpe. Meen, sådan er det jo når man er nybegynder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar