tirsdag den 21. maj 2013

Motion

I dag har jeg afmeldt mit fitness medlemsskab.
Der er flere årsager.
1. Jeg bruger det alt for lidt.
2. Det er penge ud i luften når man kun kommer afsted 1 gang i ugen.
3. Jeg ved det ikke kommer til at ske, når jeg siger til mig selv "i næste uge skal jeg afsted 3 gange".

Derfor er medlemsskabet som sagt, sagt op. Men der skal stadig motioneres.
Så min bedre halvdel og jeg, er blevet enige om, at vi skal blive meget bedre, til at gå nogle rigtig lange ture.
Pulsen kommer godt nok ikke så højt op, men hunden kan være med, og så får vi alle 3 motion.

I dag har vi gået lidt over 5 km og har nu placeret os i sofaen med rigtig god samvittighed!

Dagens rute:


Vi du også gerne have overblik over hvor langt du har gået, så gå ind på www.iform.dk og tryk på fanen ruteplanner så er du i gang :)

Har du en smart-phone kan du også hente app'en gå for hjertet. Denne app tæller hvor langt du går, og når du afslutter din gå-tur støtter "becel" forskning i kvinders hjerter med 50 øre pr. km du har gået.
Så du får både overblik over dine km + du støtter en god sags tjeneste mens du lufter din hund. Så bliver det ikke meget bedre. 
Go fornøjelse med gåturene :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar