tirsdag den 19. november 2013

Dagens begivenheder.

Jeg reklamerede i går aftes lidt for min blog på facebook siden "hækle, hækle, hækle og andre hæklerier". Og jeg skal da lige love for, at det har haft en meget positiv effekt.
Normalt er der ca. 30-40 mennesker inde og kigge på min blog (de dage jeg lægger nye oplæg ind vel og mærke), men i dag er der hele 978 personer der har klikket ind på min lille ny-begynder blog.
Det er jo helt vanvittigt. Ydermere har jeg fået 5 faste følgere via bloglovin, det er jo bare herligt.
Håber mange af jer vil blive ved at følge med :)

Og så til en mere kedelig begivenhed. Carlo fik for ca. en måned siden, klippet en klo af (læs og hendelsen HER). I søndags humpede Carlo lidt på venstre forben og vi kunne se at poten var hævet i forhold til den anden. Mandag ringede vi til dyrlægen og i dag var jeg så til åben konsultation.
Det blev en halv dyr affære. 515.- for at få tjekket poten og få smertestillende og antibiotika med hjem.
Han er dyr i drift den skønne hund!

Sidste begivenhed er endnu en af de glædelige... Det betaler sig nemlig at hækle sokker :)
For nogle uger siden hæklede jeg en sok til min søsters svigermor, og i dag modtog jeg så en lækker kurv med hjemmelavede lækkerier... Jeg bilder mig selv ind, at det må være en slags, "tak fordi du gad hækle en sok til mig" gave.

2 marmelader, 1 blommesnaps (hun må have tænkt lidt på min bedre halvdel også) og en lækker lille vinter blomst. 

Så alt i alt, en rigtig dejlig tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar