mandag den 11. november 2013

Forsinket fødselsdagsgave og træt hund

Pyyh der har været travlt i det lille hjem for tiden, så det er hverken blevet til blogging eller hækling på det sidste.

Meen, i lørdags fik jeg en forsinket fødselsdagsgave af min studiegruppe til vores årlige julefrokost, som gerne skulle sætte godt gang i hæklerierne igen.


2 lækre ruller med hoooked zpagetti garn.

For de interesserede, kan man her se forskellen på det stofgarn man kan købe i fakta og hoooked zpagetti. Vil mene, at det betalter sig at give 75.- for zpagetti frem for de 49.- for stofgarnet. 

Tror garnet skal bruges til en bademåtte i badeværelset... Meeen, har ikke helt bestemt mig endnu. 

Nå ja, så er det jo ikke kun mig og manden der har haft en hård weekend, Carlo som har været på jagt 2 dage i streg, har også en meget presset mandag.


Han kan lige lokkes med på en gåtur, men ellers soves der på fuldtid. Ikke engang mad orker han at spise.

Så i dag bliver en rigtig slap af dag, tror jeg skal igang med mandens julegave. Den skal jo hækles når han ikke er hjemme.

Go' mandag der ude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar