torsdag den 14. november 2013

Poseholder

Efter utallige forsøg på at komme i gang med mandens julegave, har jeg nu opgivet! Eller rettere, den er sat på stand by...

Så nu er jeg startet på et overspringshandlings-projekt... En poseholder.
Inspirationen er fundet på ynglingsbloggen lutteridyl.blogspot.dk
Følg dette link for at finde opskrift og professionelle billeder http://www.lutteridyl.dk/2011/09/haeklet-poseholder-forefter.html


Her er billeder af min egen kreation (indtil videre) jeg har allerede lavet 2-3 fejl og er slet ikke tilfreds, men sådan er det altid når jeg prøver noget nyt! Så jeg klør på, MEN... Der er godt nok ikke meget garn tilbage... Og er ikke engang halv færdig med projektet!

Dette har inspireret mig til et lille forsøg!
Når har hæklet rullen ud, vil jeg starte forfra med hoooked zpagetti garn, for at se hvor langt jeg kan komme med det. På den måde kan jeg vurderer om det kan betale sig at købe det dyre (75.- pr. rulle) zpagetti garn. 

Stay tuned...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar