tirsdag den 26. november 2013

I frost og kulde, skal hunden ud...

Det rimer ikke, men det er så sandt som det er sagt.Selvom man mest har lyst til at putte under tæppet i den varme stue, med hækletøj og tv, så skal hunden luftes.
I dag pakkede jeg mig ind i ski-tøj fra top til tå, for jeg havde besluttet mig for, at hunden skulle have en laaaang tur (han blev lidt forsømt i går pga. mandags-dovenskab).

Det er fantastisk at bo i Sønderris når man har hund. Jeg skal bare gå 5 minutter og så er mig og Carlo her:

Ikke en sjæl i miles omkreds, så Carlo kan løbe frit og brænde en masse krudt af. Jeg synes det er genialt, at man har placeret sådan et "hunde-paradis", lige op og ned at et villa-kvarter i en lille forstad til Esbjerg.
Hvem siger man ikke kan have hund i "byen" :)

Nu vil jeg - med god samvittighed - kaste mig over hæklepinden, som virkelig er blevet forsømt siden mit sidste indlæg.
Der er ikke nogle nye og spændende projekter under solen, der skal bare hækles lysestager. Familien (som også følger med på bloggen) kunne nemlig godt tænke sig sådan et sæt hæklede jule-lysestager, som jeg lagde ind på bloggen i sidste uge. Og jeg må indrømme - jeg har svært ved at sige nej, når de kreative sysler bliver beundret :)

Ha en dejlig tirsdag, håber i kan holde varmen der ude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar