tirsdag den 5. november 2013

Endnu en mobil sok...

Jeg har hæklet utrolig mange mobil-sokker (til manden, søsteren, faderen, svogeren, et par venner og mig selv).Min svogers mor har netop fået en smartphone og har godt lagt mærke til den smarte beskyttelse, han selv har til hans telefoner. Derfor er jeg blevet bedt om at hækle en til hende, hvilket jeg med glæde gør.

Selvom det ikke er udfordrende længere, kan jeg godt li at hækle dem i ny og næ, da simpel hækling uden opskrifter og alt det der, også kan være rart.

Jeg udfordrede dog mig selv lidt, da jeg ønskede at hækle et hjerte til at sætte på sokken...Da jeg først fandt en god opskrift, var det ingen sag at hækle hjertet... Men det at finde en god opskrift, ja det var det der tog tid...

Først kiggede jeg på bloggen mariabonnesen.blogspot.dk men opskriften her, gav ingen mening for mig, selvom mange bloggere er vildt imponerede over den enkle opskrift... Det skal ikke være nogen hemmelighed, jeg er en spade til at forstå hækleopskrifter!

Heldigvis kunne havde denne blog tingogtanker.blogspot.dk, en opskrift med rigtig god billedforklaring - lige noget for mig...

Det lille hjerte blev hæklet og sokken blev færdig... Nu håber jeg bare den falder i kvindens smag :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar