fredag den 13. december 2013

3 timers hækling = 2 par sutsko

I går skulle vi til fødselsdag ved niece S som blev 5 år. Vi blev inviteret i går ved 12 tiden og skulle være til spisning kl. 18. Det var jeg ikke lige forberedt på, da vi egentlig er inviteret til samlet fødselsdag og julehygge d. 22. dec. Så jeg blev en lille smule stresset, da jeg havde planer om at hækle et par hjemmesko til hver af pigerne.
Efter at have købt garn, var jeg hjemme på sofaen kl. 14 og hæklede der ud af, så skoene var klar kl. 17.00 da vi skulle køre.


Jeg er selv ret tilfreds med resultatet og tror også pigerne blev glade for dem (selvom L ikke rigtig kunne passe hendes). Meeen, det er jo svært at udvise begejstring for nogle sutsko, når man har fået et vaske ægte Hello Kitty kamera (som vi lige fik leveret med posten d. 11. dec. - virkelig god timing).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar