søndag den 15. december 2013

Årets julekort

Siden jeg er flyttet hjemmefra, har jeg sendt julekort til familie og nære venner. Jeg synes det er så hyggeligt og jeg elsker at få nogle igen - det er desværre kun min bedstemor og gudmor der sender et retur.
Siden vi har fået hund, har julekortet været prydet med Carlo (det første barn). 

Her julekortet fra år 2011 - man kan godt se Carlo bare er en unghund.

Julekortet fra år 2012 - Carlo meget fokuseret på den godbid der gemmer sig bag kameraet.

Julen handler jo om traditioner, så traditionen tro, skulle der igen i år sendes julekort med bølle-hunden.
Nedenfor kan du set dette års julekort. Kortet er lavet på Vistaprint.dk, da mit kort-lavnings-program er slettet fra computeren efter en formatering og jeg aner ikke hvad det hedder desværre. Så i år måtte vi betale os fra det. 

Billedkvaliteten er ikke så god som på de andre, da jeg har været nødt til at tage et billede af kortet for at kunne vise det. 

Håber det inspirerer jer andre der ude, til at skynde jer at sende et julekort afsted :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar