tirsdag den 21. oktober 2014

Aygo 1234

Vi kommer næppe uden om det i denne uge. Så snart man tænder TV'et, for at se nyhederne eller det (efterhånden) sædvanelige Go' morgen Danmark, så står der KNÆK CANCER på programmet.

Jeg kan ikke rigtig lade vær med at blive lidt blød om hjertet, lige så snart syge mennesker mangler støtte. Jeg smider penge til sclerose-foreningens sparebøsse i netto, jeg støtter brysterne og jeg går for hjerteforeningen med min mobil-app (der fik man rigtig pudset sin glorie hva).

Dermed skal KNÆK CANCER selvfølgelig også have lidt støtte - ikke kun fordi de ikke skal snydes, men fordi jeg, ligesom mange andre, har haft og har kræft inde på livet.
Min mands mor og min mormor er døde af sygdommen. Min bedstefar og moster har haft det, men er nu raske og min bedstemor kæmper stadig kampen.

Jeg har valgt at støtte ved at sende en sms, med teksten AYGO til 1234. Således deltager jeg i konkurrencen om en toyota Aygo, samtidig med at jeg støtter kræftensbekæmpelse med 100.-
Det er da alt for genialt synes jeg! Ville da gerne have en lille ny bil, som kører længere på literen og alt det der - for kun 100.-. Og hvis jeg ikke vinder, ja, så er pengene ligesom gået til et godt formål ikke. Total win-win situation!

Støtter du også? Hvis ja, hvordan?

Måske du er lige så kreativ, som den unge kvinde fra Go'morgen Danmark, som samler flasker sammen rundt i landet, og donerer alle pengene til kræftens bekæmpelse?
Hun er oppe på omkring 65.000 så vidt jeg hørte - ret vildt hvis du spørger mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar