mandag den 27. oktober 2014

Weekenden der gik...

I fredags havde jeg fødselsdag og jer er dermed rykket fra boks 20-25 år, op til 26-30 boksen.

Jeg tror de fleste voksne (måske især kvinder) har det lidt anstrengt med at blive ældre - og det er da heller ikke fordi jeg er kæmpe fan - men i år, der er jeg faktisk rimelig tilfreds med det!
Jeg er 26 år, færdiguddannet, lykkelig gift og har fået mit første barn - det passer 100% med det jeg altid har drømt om - og når man har det sådan, så er det ingen sag at blive ældre :)

Selvom jeg ikke er noget barn længere, så er stadig helt pjattet med konceptet fødselsdag, hvor man bliver overrasket med gode gaver og hygger sig med dejlig mad.

I år var ingen undtagelse!
Min mand er ikke den store romantiker og det er sjældent at han planlægger noget rigtig ekstraordinært.
MEN, i år havde han sq strammet sig an!!!

Fredag morgen startede med 30 min massage ved en fysioterapeut, efterfulgt af en hjemmelavet brunch, som jeg kunne nyde mens manden hastede på arbejde.
Morgengaven bestod yderligere af en flot flot halskæde - min mand og jeg har på ingen måde samme smykkesmag, men denne gang fandt han noget, jeg virkelig godt kunne li!
Om aftenen serverede han andebryst, inden mine forældre ankom for at våge over Lea, mens vi tog et smut i biffen (første gang siden fødslen, hvor vi begge har "forladt" hende - og det gik så godt)!

Jeg synes det var en helt perfekt fødselsdag - så mangler vi bare at lære Lea, at når mor og far går sent i seng, så skal hun også sove længe - hvilket hun overhovedet ikke har præsteret denne weekend!
Men hva, man kan jo ikke få både i pose og i sæk vel.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar