mandag den 20. oktober 2014

Babysvømning

For 2 uger siden, startede vi til babysvømning. Eller som de kalder det i Svømmestadion Danmark - Baby Vand Vaks.

Jeg er selv pjattet med vand og har altid elsket at komme i svømmehal som barn. Det var en af de ting, som vi kun gjorde med vores far (min mor HADER at bade) og det var altid en fest.

Jeg er også ret sikker på, at Lea bliver glad for det, når hun lige har prøvet det et par gange endnu.
Hun er i vandet i hele 25 minutter uden brok - tror det er ret lang tid for en førstegangs-svømmer. Der kommer ingen smil endnu, kun STORE undrende øjne.


Indtil videre, står jeg bare på kanten og knipser billeder - mens far og Lea plasker i vandet.
Jeg skal lige have investeret i noget badetøj, som min post. gravide krop kan være i ;)
Dernæst er jeg pæn tilfreds med, at far og Lea har "deres" aktivitet. Lea og jeg, går jo til baby tummel, så synes det er fint, at far også er aktiv med hende.

Nu vil jeg kaste mig over dåbskjolen - den hækler jo ikke sig selv vel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar