tirsdag den 14. oktober 2014

Kan jeg få tiden til at gå?

Det mest anvendte spørgsmål under min barsel (indtil videre) er: "Nå men, kan du så godt få tiden til at gå"?

Og om jeg kan!
Jo, hverdagen kan da godt blive lidt triviel - lege, spise, skifte ble, sove (læs mor-tid) og så forfra igen. Men heldigvis, har jeg efterhånden en del aktiviteter at bryde (eller pryde om man vil) hverdagen med.

Foruden lægebesøg, babysvømning (mere om det i et andet indlæg) og mødregruppe, går Lea og jeg nemlig til "Baby Tummel".
En gang i ugen, tager vi ind til fysioterapien i Storegade og tumler med andre babyer i 45 minutter.
Lea startede da hun var to måneder og viste ikke stor begejstring de første 2-3 gange - men nu ELSKER hun det.

Jeg har vidst, allerede inden jeg fik Lea, at når jeg engang fik børn, så skulle vi finde et sted at gå til Tumlastik eller Baby Tummel. Det er jo klart, at jeg som gymnast og fysioterapeut, ikke kan vente med at gå til motion med Lea, til hun bliver 2 år og kan gå til mor/far/barn gymnastik.

Foruden at Lea skal blive glad for at bevæge sig, synes jeg det er vigtigt, at hendes sanser bliver stimuleret - og det skal jeg love for at de gør til Baby Tummel.
Vi laver så mange øvelser, som jeg ikke selv havde fantasi til, eller mod til at kaste mig ud i - for den sags skyld.
Selvom vi nu har været afsted 5 gange, og ide-banken er ret fuld af øvelser og inspiration, har jeg alligevel købt 8 træninger mere. For jeg ved, at jeg ikke får tumlet intensivt i 45 minutter, når jeg bare går rundt alene her hjemme. Dernæst, tror jeg Lea vil få endnu mere ud af, at komme ud blandt andre børn, når vi starter igen til januar. 

Hvis du også kunne tænke dig, at komme afsted til Baby Tummel, kan du læse mere om det HER.
Jeg kan klart anbefale det. Det er en skøn møde at være sammen med sit barn på OG ungerne er dejlig trætte bagefter :)

Indlægget er ikke sponsoreret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar