mandag den 10. februar 2014

En halv-speciel dag.

Dagen i dag er lidt speciel...
I dag er det et halvt år siden, at min mand og jeg sagde JA til hinanden. Så i aften, skal jeg overraske ham med lidt lækker (og sund!) mad herhjemme. Normalt er jeg ikke sådan en der fejre kvarte og halve årsdage, men pga. af vinterferien, er mit ryghold aflyst og min mand skal ikke i aftenskole - og så er det jo oplagt at gøre lidt ud af det.
Meeen, vi har da også en anden lille ting at fejre. I dag, er jeg nemlig halv-vejs i min graviditet - lidt sjovt at to "halve" dage falder sådan sammen.

Og! Hvis ikke det var fordi vi skulle fejre disse ting. Så kunne man da fristes til at fejre det her:


Årets første vintergæk gemte sig i vores hæk. Skønt forårstegn! Det må være det positive ved at skulle lufte hund, selvom man er træt mandag morgen - man ser alle de skønne forårstegn udenfor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar