torsdag den 13. februar 2014

Lidt shopping

I dag skulle lokkerne klippes (man skulle jo gerne se lidt smart ud til virksomhedspraktikken).
Min frisør ligger inde i midtbyen, så når man nu alligevel var der inde, kunne man jo lige så godt få shoppet lidt.

Første stop var boghandlen, hvor der skulle handles en "barnets bog".

Det blev til denne lille søde sag, som lige så stille skal udfyldes...

Næste stop var Matas. Jeg er medlem af clubmatas og havde lidt point der kunne bruges.
Så jeg fik mig en gratis gang selvforkælelse fra comwell spa.

En body Oil og en body butter... Super lækkert.

Turen gik også i Vinoble, hvor jeg hentede mig en lækker alkoholfri hvidvin.
Jeg skal se min studiegruppen i weekend, og det er lidt hyggeligere, når man kan være lidt med på vin vognen.


Inden min frisør aftale, var der liiiige tid til en varm kakao på en lille hyggelig cafe.

Mums mums mums den smagte godt!

Frisørbesøget blev en snas dyrere, da jeg var løbet tør for ynglings hårsprayen fra kms. Så den kom også med hjem i tasken.


Nu skal jeg bruge aftenen alene på sofaen med et NYT hækleprojekt og ynglings (fuldstændig ligegyldig) serien - familien fra bryggen.
Jeg er så "uheldig", at jeg nu er løbet helt tør for turkis blå garn og dermed ikke kan komme videre med mit tæppe før næste uge. Så i aften, er det helt lovligt at jeg hækler noget andet.
Hvad det er, løfter jeg sløret for imorgen. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar