søndag den 16. februar 2014

Min weekend

Jeg har haft den dejligste weekend længe!
Fredag forkælede jeg manden med en rigtig mande-middag. Han er startet på 5:2 kuren og havde fastedag torsdag - hvilket var frygtelig hårdt. Så der skulle noget ordentlig mad på bordet fredag - hvor det tilfældigvis også var Valentines dag.

Kalvesteaks, kartofler, knorr favoritsovs og hvidløgsflütes.

Hovedretten faldt i RIGTIG god jord - og det gjorde desserten også!

Hjemmelavede pandekager - ingen af os havde appetit til at få is til også.

Efter mad-kampen, smed vi os på sofaen og kæmpede os igennem en omgang bland-selv-slik, mens vi så en af de 1000 romantiske film der blev vist i TV.


Nåå ja, jeg forkælede da også lige mig selv med lidt forårsblomster!

Lørdag var der gensyn med min studiegruppe i Kolding. Så fra 14-22 skulle vi opdateres på hinandens liv, genfortælle de gode gamle jokes og mobbe hinanden kærligt. Skøn skøn lørdagsaktivitet :)


Værten var rigtig flink at tænke på mig (og baby) og havde købt en alkoholfri øl til mig.
Den kan umiddelbart ikke anbefales.

Dagen i dag er primært blevet brugt på praktiske ærinder som sende dagpengekort, handle ind, vaske vin glas (i hånden) og rydde op. Meen, vi havde da tid til at putte i sengen til 9.30 og spise en sund morgenmad.
Jeg fik efterfølgende gået en laaang tur med Carlo, som havde ekstrem meget energi at brænde af.
På turen fik jeg øje på endnu et forårstegn - et rigtig lækkert forårstræ med små bløde "behårede" knupper som før vi ser os om, er fyldt med lækre grønne forårsblade. 


Nu vil jeg smide mig i sofaen, med endnu et hækleprojekt og se alt det optagede TV, jeg ellers ville være gået glip af.
Håber i alle har haft en skøn weekend - måske i også er blevet forkælet på Valentines dag?
Kan i have en fantastisk søndag og nyde den sidste dag i vinterferien. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar