onsdag den 26. februar 2014

Tosset med "æbler"

Jeg kan lige så godt afslører det først som sidst... Jeg er tosset med "æbler". Ikke dem man spiser og heller ikke sådan nogle som man hækler. Nej, jeg er en Apple-fan!


Det startede da jeg for 3,5 år siden fik min første iPhone - det var total kærlighed ved første blik!
Siden da, er der også kommet en iPad til i det lille hjem og stod det til mig, havde vi både bærbar og stationer fra apple - godt jeg har en mand der kan sige STOP engang imellem.

Den "gamle" iPhone, som er en model 4, har efterhånden "aftjent sin værnepligt". Efter den blev opdateret til iSO7 (er det ikke det det hedder), er den blevet utrolig sløv og der er ikke meget "smart"phone over den, når det tager 45 sek. at åbne simple standard programmer.
Jeg har prøvet mange ting, for at få den til at virke mere optimalt igen - slettet unødige programmer, gendannet den og deaktiveret alle funktioner der sløver/bruger meget strøm. Lige meget hjalp det. Så til sidst - heldig som jeg er - forbarmede manden sig over mig og købte en sprit ny iPhone 5s - JA TAK.

Jeg modtog telefonen i mandags til stor glæde! MEN, hvorfor er der ingen venlige sjæle, der informerer om, at man skal have et mindre SIM-kort til sådan en ny smart sag??? Øv! Heldigvis lever vi i en moderne verden, hvor man får et nyt SIM-kort 2 dage efter bestilling. Så nu er jeg endelig igang med at bruge min nye store gadget-kærlighed. Hvor er det dejlig!

Der står egentlig babytæppe på aftenens program, meeen jeg tror nu det er på sin plads at få hæklet et cover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar