onsdag den 19. februar 2014

Igang med...

... en sprutte, da jeg var løbet tør for turkis garn til babytæppet.
Sprutten bliver til min egen "bebs" og bliver hæklet i farverne hvid, rød og sort.


Så mangler der bare 6 fangearme og et par øjne.

Disse farver er valgt, fordi jeg har læst, at det er de 3 farver nyfødte kan se - og det dermed er vigtigt at have legetøj i disse farver. Ved ikke om det er rigtig, men hva, det er jo ingen skade til. 

MEN, nu har jeg langt om længe fået en turkis rulle garn hjem, så nu kan jeg komme videre med mit babytæppe og sprutten må dermed vente. 


Mange slags tak til det søde medlem af hækleklubben, som var så flink at tage en rulle med hjem fra det Stof og Stil i det Sønderjyske. 
Nu skal der hækles babytæppe på livet løs. Mangler 35 striber endnu, før jeg er tilfreds... Bliver sååå fedt når det er færdigt!

Nåå ja, så er jeg da også i fuld gang med en virksomhedspraktik. Så pludselig skal man op kl. 6.30, cykle 30 min og arbejde 37 timer i ugen - ligesom de fleste andre danskere. I LOVE IT - meeen, det er lidt hårdt/trættende. Så bloggen bliver muligvis forsømt en smule i fremtiden. Håber i kan bærer over med mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar