onsdag den 26. februar 2014

Hæklet mobil-sok

Så blev min ny mobil sok færdig -YES. Nu kan jeg have mobilen med på arbejde, under sikre forhold!

Min oprindelige idé var, at designe sokken med inspiration fra lutter idyls trekantsstruktur. Der skulle regnes lidt, men da jeg først kom igang, gik det bare der ud af. Desværre blev sokken ikke bred nok, så jeg måtte trevle op og starte forfra.


Tre-kanterne blev (efter min smag) for små og utydelige. Så jeg besluttede mig for, at gå den helt klassiske vej istedet for. Derfor blev resultatet en grå sok i fastmasker med en orange kant som afslutning.


Jeg er selv rigtig godt tilfreds med resultatet, selvom det ikke blev helt som jeg havde forestillet mig i starten.
Men det går også nok. Dette er bare en midlertidig løsning. Jeg er nemlig blevet lidt afhængig af "læder" cover med kortholder - sååå smart!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar