fredag den 14. februar 2014

Made By Me Messe i Esbjerg

Jeg er gul og grøn af misundelse, når andre bloggere deltager i/afholder workshops, handler i de fedeste garnforretninger eller tager til AOH messe.
Det virker lidt som om, at det hele sker i KBH eller Århus. Og jo, jeg er en passioneret hækler, meeen, jeg tager ikke helt til Sjælland, for en hækle workshop. Ikke endnu i hvert fald :)

Men men men... Der sker faktisk også lidt i "lille" Esbjerg!
Min gode veninde Laura, har været så sød at informerer mig om, at der afholdes Made By Me Messe i Kvaglund d. 9/3.
Fra 10-15 vil der være massevis af boder med malerier, smykker, perler, stik og meget andet.
Der er GRATIS adgang og jeg skal "så meget med"! Bare for at snuse lidt, få noget inspiration og måske købe lidt garnlækkerier.
Vil du også med? Så kan du læse mere om messen HER.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar