onsdag den 12. februar 2014

Spændende dag!

I dag var manden og jeg til misdannelsesscanning.
Vi var super spændte. Jeg var spændt på at finde ud af, om alt var som det skulle være. Og min mand, ja han var slet ikke i tvivl om at alt var OK, så han var mest spændt på kønnet.

De 20 minutters scanning gik så fint og alt var præcis som det skulle være.
Hele mit liv har jeg forestillet mig, at jeg skulle have drenge. Meeen, jeg har de sidste par nætter drømt at vi fik os en lille pige. Så jeg efter at have fået den gode nyhed om babyens velbefindende, var jeg også rigtig spændt på at høre, hvad vi venter os.


Der var ingen lille "tap" at se mellem benene. Så vi kan forvente at få en lille pige til sommer <3
Ihh hvor bliver det bare spændende!

Nu skal der handles lyserødt og lilla garn til den helt store guldmedalje!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar