onsdag den 5. februar 2014

En heldig kartoffel

I går var jeg på besøg ved en nybagt mor, som havde en masse ventetøj hun gerne ville af med.
Vi er nogenlunde samme størrelse, så jeg kunne passe det hele (næsten) og fik dermed en stor pose tøj med hjem for næsten ingen penge.

             3 bluser                                      6 toppe og 1 par leggins

3 par bukser

Foruden det der er vist på billedet, fik jeg også 2 Carriwell BH'er og 2 kjoler med i prisen.
Virkelig indbringende eftermiddag!

Da jeg kom hjem igen, lå der en pakke i postkassen. Den indeholdt en kogebog jeg helt havde glemt, at jeg bestilte sammen med mit 6 måneders abonnement på magasinet MAD.
Elsker pakker, specielt når de er uventede.


Aftenen sluttede jeg af hos @laurabrandtjensen hvor der blev nørklet til den store guldmedalje.
Og heller ikke her kom jeg tomhændet hjem. Laura havde nemlig strikket nogle skønne sokker til min bedre halvdel.

Jeg var jo nødt til liiiige at prøve dem lidt, så jeg kunne tage et fint billede til jer.
Super lækre, glæder mig til jeg selv kaster mig ud i at strikke - så jeg kan lave sådan nogle.

Alt i alt, er jeg da bare den heldigste kartoffel.
Nu vil jeg se om mit held fra i går følger med mig i dag - jobansøgning - here I come.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar