fredag den 24. januar 2014

3 ting

1 - Bloggen
Nu hvor jeg ikke kan ligge masse af billeder ind af nye hæklekreationer, har jeg sat mig for, at bloggen skal have nogle faner, så man nemt kan finde f.eks. hækle DIY, opskrifter på godbidder og mad opskrifter.
Så forhåbentlig - inden længe, er der nye muligheder for at gå på opdagelse i min blog.
Jeg har allerede opdateret fanen Links, så her kan du kigge lidt på, hvor jeg finder inspiration.

2 - Optur, nedtur og optur igen.
I denne uge fik jeg et opkald, hvor jeg blev kaldt til mit livs første jobsamtale til en stilling som fysioterapeut. Det er ret stort, da det jo er over et halvt år siden jeg blev uddannet - og der er sendt mange ansøgninger.
Efter samtalen havde fundet sted, gik jeg derfra med en mærkelig mavefornemmelse. Havde virkelig svært ved at lurer, om jeg nu havde svaret godt nok for mig.
På facebook kunne jeg senere se, at en af mandens venner havde fået stillingen - ØV.
Jeg blev efterfølgende ringet op og fik nyhedden fra arbejdspladsen. Men nu kommer det positive!
De var meget ærgerlige over, at de ikke kunne give mig stillingen og de havde intet negativt at sige om samtalen. Det der trak ned, var mit manglende kendskab til journalsystemet i kommunen.
De var så glade for samtalen, at de meget gerne ville tilbyde mig en virksomhedspraktik, og det er jo bare herligt! For mig gælder det jo bare om at få noget erfaring inden jeg skal på barsel! Så nu må det bare gerne blive februar, så jeg kan komme igang :)

3 - Æggekagen.
I tirsdags lavede jeg DETTE opslag. Og jeg lovede jeg ville komme med en update, når jeg havde prøvet æggekagen i ovnen.
Jeg må sige, jeg er stadig ikke fan. Tror ikke lige vi er de store spinat-spisere her hjemme. Men sjovt, de så det ud. Al spinat, tomat og laks lå på toppen af æggekagen. Lidt speciel synes jeg...


Nu vil jeg bruge fredagen på at bage Claus Meyers gulerodsbrud (denne gang med rødbeder), hækle, arbejde og så slutte aftenen af med herre-håndbold!

Kan i have en skøn fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar