mandag den 6. januar 2014

Min mandag

Jeg har altid fri om mandagen, da jeg har et ryghold om aftenen og dermed ikke kan arbejde i restauranten.
For dem der har et almindeligt 8-16 job, kan det virke super uretfærdigt, at jeg sidder herhjemme en mandag og udretter - absolut ingenting.
Men, mandag er min weekend. Det er bl.a. her jeg lader op til min "arbejdsuge" som starter på fredag, hvor de fleste andre danskere starter deres weekend. Så mens i sidder og hygger jer med fredags-snoller, familie-hygge og afslapning, så arbejder jeg 25 timer istedet for.

Så derfor, kan jeg med god samvittighed vise et lille billede af MIN mandag :)

3 ulæste magasiner, 1 lakridspibe og ynglings sodavand samt 1 uendeligheds projekt, som jeg agter at blive færdig med før jeg begynder på andre hæklerier! LOVE MONDAY!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar