mandag den 13. januar 2014

Stilhed på bloggen fordi...

... jeg arbejder kraftigt på mit babytæppe. Så på hæklefronten sker der ikke så meget nyt.
Jeg er fast besluttet på, at blive færdig med tæppet, før jeg begynder på andre projekter.

Jeg må dog erkende, at ambitionerne for tæppets størrelse, skal sættes en del ned.
Tæppet måler nu 33,5 cm i længden og jeg havde en drøm om min. 1,5 m. MEN, om 15 cm ca. så er der ikke mere garn tilbage, så hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om, at tæppet i det mindste bare skal være kvadratisk, ja så skal jeg ud og købe en omgang garn mere.
Dermed ender tæppet med at koste 480.- og det synes jeg egentlig er meget for et babytæppe.
Så mens jeg hækler videre, overvejer jeg kraftigt, hvor mange penge der skal spyttes i projektet.

Her et billede af processen - indtil videre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar