lørdag den 4. januar 2014

Nyt legetøj

Jeg tror ikke altid min mand forstår min passion for hækling. Men om ikke andet, så anerkender han i hvert fald, at det er blevet min helt store hobby.
Denne jul viste han det, ved at give mig et gavekort til min ynglings garnforretning, samt bøgerne HÆKLEDE DYR og FLERE HÆKLEDE DYR af Maja Hansen. Total ynglings julegave!

I går var jeg så et smut i garnhjørnet, hvor jeg fik brugt hele gavekortet i et hug.


Da jeg lige har købt garn i alle regnbuens farver, var det ikke garn jeg stod og manglede. Så det blev til 4 stk. CLOVER hæklepinde istedet.
Jeg har i forvejen en i str. 2.0, men der er virkelig sjældent at jeg bruger så lille en størrelse. Så nu har jeg anskaffet mig 3.0, 3.5, 4.0 og 4.5.
Jeg synes CLOVER pinden er vildt rar at hækle med, så nu kan jeg slet ikke vente med at komme videre med mit evighedsprojekt!

Følg med imorgen hvor jeg fortæller lidt om vores bryllupsrejse her i julen.

Ha en dejlig lørdag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar