torsdag den 30. januar 2014

Den dejligste dag

Dagen i går, startede med, at jeg kørte min mand til hans ny arbejde.
Han har fået lov at starte en hel måned før ventet - yes - så skal vi ikke begge to være på dagpenge i februar måned - HERLIGT!

Herefter stod dagen på hækleklub - hvor jeg kom 3 farvestriber længere frem i projekt babytæppe. Et projekt jeg nu helt officielt er halvvejs med!
Vi var 3 tøser samlet fra 11-15 og tiden gik som altid voldsom hurtigt med hækling, snak og hygge.
Her lidt billeder fra dagen, som også var at finde på IG.

                               Lækre bagels fra Aunt Betty                     Varm kakao som passede perfekt til en                                                                                                snefyldt dag! Så hyggeligt.

Efter hækleklub, stod den sidste vagt på arbejdspladsen på programmet!
Så fra imorgen, går et nyt kapitel på dagpenge i gang, og så skal der søges job!
Det bliver spændende hvad fremtiden bringer :)

En anden skøn ting ved dagen i går - der er kun 2 uger til 2. scanning af den lille skid... Ihh det bliver spændende!

Idag har der stået svømning på formiddagsprogrammet. 
Nu var det så meningen at jeg skulle bruge lidt blog-tid på computeren, men den vil åbenbart ikke snakke sammen med vores internet, så blogging sker i dag på ipad'en, hvilket fungerer ok, men er lidt træls ift. opsætning af billeder.
Så nu vil jeg istedet tage hunden i snoren, gå en tur i det herlige snevejr og bage fastelavnsboller, så jeg kan overraske manden lidt når han kommer hjem. Måske han så bærer over med at jeg igen igen, gerne vil hækle foran tv'et, istedet for at ligge med ham på sofaen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar