søndag den 19. januar 2014

Wow-oplevelse...

Jeg følger med i RIGTIG MANGE blogs om hækling, og finder herigennem utrolig meget inspiration til nye projekter - liiiidt farligt!
Gennem bloglovin, husker jeg alle de blogs jeg synes er interessante og kan hurtigt tjekke, om der er sket noget nyt.

I morges slog farmorfabrikken et opslag op, og spurgte hvad vi sysler med på sådan en søndag.
Meningen var så, at man skulle ligge et billede på Instagram under #suckerforsøndag.
Jeg var i dag i hækleklub, og bidrog derigennem med et billede af mit babytæppe:


Billedet har fået 15 "syntes godt om" hvilket er stort for mig. Tror ikke der er nogle der følger mig på IG ud over vennerne fra facebook. Men nu kommer Wow-oplevelsen.
Selveste farmorfabrikken har kommenteret mit "værk" med et WOW og et lille grønt hjerte.
Måske sidder du der ude og tænker, "ja, og hvad så?" Men for mig er det altså ret stort, at en så passioneret blogger og hækler/strikker, synes mit arbejde er et lille wow værd.
Fed afslutning på en søndag.

Ønsker du at følge mig på Instragram, så er navnet noget så kedeligt som mgodballe.
Overvejer at lave en goldenbyheart konto, men er ikke så flittig en bruger af instragram at det er relevant endnu - og så fornemmer jeg, at man hurtigt får forsømt sin "rigtige" blog, hvis man bliver flittig bruger af IG.

Go' søndag til jer alle der ude.
Håber i har haft tid til at sysle med jeres projekter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar