torsdag den 2. januar 2014

Hæklede julegaver

Julen er veloverstået, så nu kan de hæklede julegaver vises frem:

1 stk. julelysestage-sæt til svigerinden. Den røde med hstgm og den hvide med st masker.
Den hvide er i mellemtiden blevet hæklet færdig, så den også dækker hele glasset.


 Hjemmesko til min søster og hendes kæreste.

I første omgang var det kun min søster der skulle have et par (de mørke røde), men de blev hæklet i en alt for stor størrelse. Derfor købte jeg en rigtig tøse-lilla og startede forfra. 
Jeg tror faktisk de blev rigtig glade for dem, samtidig med at de selvfølgelig synes jeg er tosset ;)

Min mest vellykkede julegave, hvis jeg selv skal sige det! Lysestager hæklet i bomuldsgarnet PARIS fra DROPS. Er liiidt misundelig over at jeg ikke beholdte dem selv!
Også denne gave kom med min søster hjem.

Samme stage, bare i et lyst billede.

Der er også hæklet en brødkurv i stofgarn til min bedstefars søster. Denne er der ingen billeder af, men det er samme model som den jeg har hæklet til mig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar